Automatiseer en optimaliseer jouw bedrijfsprocessen voor groei. Benut de kracht van Salesforce om jouw bedrijf in de zakelijke dienstverlening naar het volgende niveau te tillen.
Een succesvolle beursdeelname draait om meer dan alleen een mooie stand, offline en online promotie, en gesprekken met potentiële klanten. Je wilt al je troeven inzetten om als organisatie je doelen te bereiken, vooral wanneer het aankomt op het genereren van waardevolle leads. Maar hoe kun je dat het beste aanpakken? Welke stappen mogen niet ontbreken in jouw strategie?
Een beurs is een uitgelezen moment om je bedrijf te presenteren, zakelijke relaties te versterken en potentiële klanten te ontmoeten. Maar tegelijkertijd is het ook een aanslag op je marketingbudget. 'Wat levert het ons eigenlijk op?' is dan ook een veelgehoorde en terechte vraag. Want verse visitekaartjes zorgen niet automatisch voor nieuwe opdrachten.
In de snel veranderende wereld van B2B-marketing spelen gegevens (data) en kunstmatige intelligentie (AI) een belangrijke rol. Het ondersteunen van marketingactiviteiten met krachtige analyses is hierbij van cruciaal belang. Met B2B Marketing Analytics van Salesforce heb je een geavanceerde tool in handen waarmee je eenvoudig marketingresultaten analyseert en campagnes optimaliseert.
Het succes van jouw organisatie valt of staat met tevreden klanten. Het verhogen van de klanttevredenheid bereik je onder meer door klanten een gepersonaliseerde ervaringen te bieden. Een slimme manier om dit te bereiken is door sales en service te integreren op één platform. Maar waarom is dit zo belangrijk?
Een goede samenwerking tussen Marketing en Sales is cruciaal om de omzet en impact van de organisatie te vergroten. Marketing en Sales moeten elkaar goed begrijpen en hun inspanningen op elkaar afstemmen om de gestelde doelen te behalen. Het afstemmen van deze afdelingen en activiteiten wordt Marketing en Sales alignment genoemd. Deze alignment is van essentieel belang voor het succes van een bedrijf. In dit artikel geeft Ruben een aantal tips om Marketing en Sales alignment binnen jouw organisatie te verbeteren en hoe dit kan helpen om uiteindelijk de verkoop te stimuleren.
Heb jij een MKB en ben je benieuwd of een CRM-systeem iets voor jou is? Vraag jij je wel eens af of een CRM-systeem ook geschikt is voor kleinere bedrijven? Lees dan verder. Je vindt hier alle informatie die jij als MKB’er nodig hebt omtrent CRM.
Sales Cloud, de verkoopapplicatie van Salesforce, is waarschijnlijk het bekendste en meest gekozen Salesforce product uit het totale aanbod van cloud-based producten. Met Sales Cloud werken salesteams in één systeem om informatie op te slaan en interacties te registreren. Hierdoor creëren organisaties een 360 graden klantbeeld dat uiteindelijk leidt tot het sluiten van meer deals. Helaas wordt vaak niet het maximale uit Sales Cloud gehaald of worden functies niet volledig benut. In het onderstaande artikel geven we onze kijk op vijf belangrijke Sales Cloud functies voor Sales Managers.