Banner
hexa-extra-small-shape-blue Uitgelicht
hexa-extra-small-shape-blue Sales Cloud

Effectieve leadregistratie- en leadgeneratie strategieën voor een succesvolle beursdeelname

Een succesvolle beursdeelname draait om meer dan alleen een mooie stand, offline en online promotie, en gesprekken met potentiële klanten. Je wilt al je troeven inzetten om als organisatie je doelen te bereiken, vooral wanneer het aankomt op het genereren van waardevolle leads. Maar hoe kun je dat het beste aanpakken? Welke stappen mogen niet ontbreken in jouw strategie?

Banner
hexa-extra-small-shape-blue Uitgelicht
hexa-extra-small-shape-blue Sales Cloud

Jouw beursdeelname een succes: Met Salesforce maximaliseer je de ROI van jouw beursdeelname

Een beurs is een uitgelezen moment om je bedrijf te presenteren, zakelijke relaties te versterken en potentiële klanten te ontmoeten. Maar tegelijkertijd is het ook een aanslag op je marketingbudget. 'Wat levert het ons eigenlijk op?' is dan ook een veelgehoorde en terechte vraag. Want verse visitekaartjes zorgen niet automatisch voor nieuwe opdrachten.

Banner
hexa-extra-small-shape-blue Uitgelicht
hexa-extra-small-shape-blue Sales Cloud

B2B Marketing Analytics: Datagedreven marketingcampagnes voor groei

In de snel veranderende wereld van B2B-marketing spelen gegevens (data) en kunstmatige intelligentie (AI) een belangrijke rol. Het ondersteunen van marketingactiviteiten met krachtige analyses is hierbij van cruciaal belang. Met B2B Marketing Analytics van Salesforce heb je een geavanceerde tool in handen waarmee je eenvoudig marketingresultaten analyseert en campagnes optimaliseert.

Banner
hexa-extra-small-shape-blue Uitgelicht
hexa-extra-small-shape-blue Sales Cloud

Service Cloud: Sales en Service verbinden voor een unieke klantervaring

Het succes van jouw organisatie valt of staat met tevreden klanten. Het verhogen van de klanttevredenheid bereik je onder meer door klanten een gepersonaliseerde ervaringen te bieden. Een slimme manier om dit te bereiken is door sales en service te integreren op één platform. Maar waarom is dit zo belangrijk?

Banner
hexa-extra-small-shape-blue Uitgelicht
hexa-extra-small-shape-blue Sales Cloud

Marketing en Sales Alignment: 6 tips voor succes

Een goede samenwerking tussen Marketing en Sales is cruciaal om de omzet en impact van de organisatie te vergroten. Marketing en Sales moeten elkaar goed begrijpen en hun inspanningen op elkaar afstemmen om de gestelde doelen te behalen. Het afstemmen van deze afdelingen en activiteiten wordt Marketing en Sales alignment genoemd. Deze alignment is van essentieel belang voor het succes van een bedrijf. In dit artikel geeft Ruben een aantal tips om Marketing en Sales alignment binnen jouw organisatie te verbeteren en hoe dit kan helpen om uiteindelijk de verkoop te stimuleren.

Banner
hexa-extra-small-shape-blue Uitgelicht
hexa-extra-small-shape-blue Sales Cloud

Wat een CRM-systeem voor het MKB kan betekenen

Heb jij een MKB en ben je benieuwd of een CRM-systeem iets voor jou is? Vraag jij je wel eens af of een CRM-systeem ook geschikt is voor kleinere bedrijven? Lees dan verder. Je vindt hier alle informatie die jij als MKB’er nodig hebt omtrent CRM.

Banner
hexa-extra-small-shape-blue Uitgelicht
hexa-extra-small-shape-blue Sales Cloud

Vijf Sales Cloud functionaliteiten die elke Salesmanager nodig heeft

Sales Cloud, de verkoopapplicatie van Salesforce, is waarschijnlijk het bekendste en meest gekozen Salesforce product uit het totale aanbod van cloud-based producten. Met Sales Cloud werken salesteams in één systeem om informatie op te slaan en interacties te registreren. Hierdoor creëren organisaties een 360 graden klantbeeld dat uiteindelijk leidt tot het sluiten van meer deals. Helaas wordt vaak niet het maximale uit Sales Cloud gehaald of worden functies niet volledig benut. In het onderstaande artikel geven we onze kijk op vijf belangrijke Sales Cloud functies voor Sales Managers.

Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Abonneer je op onze nieuwsbrief

Inschrijven
close-link